Verjaardag Sarah 5 jaar - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van Marion, Laurent & Sarah Riffelmacher - WaarBenJij.nu Verjaardag Sarah 5 jaar - Reisverslag uit Fort-de-France, Martinique van Marion, Laurent & Sarah Riffelmacher - WaarBenJij.nu

Verjaardag Sarah 5 jaar

Door: marion

Blijf op de hoogte en volg Marion, Laurent & Sarah

24 November 2008 | Martinique, Fort-de-France

Hier dan even een kort berichtje van het verjaardagsfeestje van Sarah en haar vriendinnetjes en ... Vriendje.
Zaterdag 22 november was het dan zover en hebben we vanaf vroeg in de ochtende de verjaardag voorbereid.
Spelletjes, snoeptaart etc.
Het was even een race tegen de klok (maar dat kan ook niet anders met ons!) zaten we om 13.00 uur in de auto op weg naar de Ferme la Perrine waar het feestje gehouden wordt.
Lijst van genodigden;
6 meiden en 1 jongen.
Druk druk druk om alles op te hangen en klaar te zetten en om 14.00 was het dan zover;
Natuurlijk veel gespeeld op het piratenschip, schommels en kabelbaan en natuurlijk ook een bezoek aan de geiten. (Ferme de Perrine is een soort speeltuin met daarbij een groot park met allerlei dieren. Geiten, zwanen, eenden, pauwen, roofvogels, kippen, koeien, flamingo's, schildpadden en ook een tijger en een puma).
Daarna tijd voor de goed voorbereiden spelletje zoals marsmellow happen, postbode spel, blindeman plakken en gevulde ballonnen.
Ondertussen hebben we natuurlijk ook nog kadhootjes uitgepakt en geprobeerd de kaarsen uit te blazen van de taart. Helaas hoefde Sarah niet te blazen want papa kreeg de kaarsen niet aan - windkracht .. in ieder geval teveel om een kaars aan te krijgen. Om 17.00 uur alles ingepakt en net voordat we alles ingepakt hadden in de auto kwam er zo'n fijne tropische regenbui langs dus al met al waren we lekker nat toen we op weg gingen naar Pointe du Bout. In Pointe du Bout nog 2 kinderen naar huis gebracht en vervolgens richting huis.
Daar in ieder geval tot de conclusie dat we snoepjes en drinken genoeg hadden en dat we eventueel nog wel 3 verjaardagen kunnen vieren.
Sarah lag om 20.00 uur tevreden en lekker moe in bed en de ouders volgden niet veel later - 21.15 uur - want oef zo'n middagje kinders vermaken is toch wel wat anders dan een contractje afsluiten met een hotelier of een paar gasten inchecken!!!!.
Ieder w'n werk zullen we maar zeggen.
Vandaag - zondag dus lekker rustig aan gedaan en ons klaar gemaakt voor een nieuwe werk en schoolweek.
Aankomende donderdag is het nog tijd voor tractactie op school en dan is Sarah helemaal 5 jaar geworden.
We hebben er weer een paar nieuwe foto's bijgedaan. Tot de volgende keer maar weer via Skype of Waarbenjij.nu.

• 30 November 2008 - 19:33

Sandra & Yannick:

We hadden al via de telefoon gehoord dat het een leuk feestje was. Nu kunnen we het ook zien met de foto's van alle snoep en cadeautjes. Jammer dat Weert een beetje ver van Martinique is, dus kunnen we je niet persoonlijk komen feliciteren. Maar het cadeau komen we zeker een keertje brengen!! We weten alleen nog niet precies wanneer. Groetjes van Sandra en Yannick